help me haar is te donker?!

ik heb gister me haar middenbruin geverfd, althans dat stond op het pakje. Het zit nu tegen bruin zwart aan
ik heb van mezelf al een lichte huid waardoor ik de kleur niet mooi vind
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn huid niet zo bleek lijkt en dat ik zo snel mogelijk mijn normale haarkleur terugkrijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

door veel te wassen kan de geverfde kleur wat vervagen (ook als het weer weer wat beter word zal het met zonlicht ook weer een beetje vervagen), als je de kleur echt niet mooi vind kun je je haar verven naar een kleur dat lijkt op je echte haarkleur.
om je huidkleur wat bruiner te laten lijken kun je bronzer gebruiken. Er zijn verschillende soorten zoals cremes of poeders, je kunt ze kopen in bijvoorbeeld kruidvat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik elke dag head and shoulders, ik heb me haar ook al vaker geverfd en nog nooit kleurverschil gemerkt
De kapper is in dit soort gevallen de beste oplossing. Zij of hij weet precies hoe het opgelost moet worden en wat je eraan kan doen en vooral wat je níét moet doen. Wellicht zal de kapper je voorstellen om het opnieuw te laten verven in de kapperszaak zodat het wat lichter zal zijn.

Ga niet zelf lopen rommelen, zo verpest je alleen maar je haar en wordt het misschien nog wel erger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Heel goed!
Breng wat highlights aan bij de 'kapper, niet zelf doen...'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het er maar gewoon uit als het een kleurshampoo is, blijven wassen tot de kleur vervaagd is en je niet meer die strenge gitzwarte kleur hebt: succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je haar een paar keer met anti-roosshampoo wast, zul je zien dat het een stuk lichter wordt! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat jij niet zo op je uiterlijk moet letten. het is allemaal niet zo belangrijk. als jij positief gaat denken zul je merken dat het helemaal niet te donker is.