Wat werkt echt tegen acnelittekens?

Ik heb echt al zoveel uitgegeven aan dingen die niet werken. Ik heb tien microdermabrasie behandelingen gehad. 3 chinese kruidenpeelings. samen 800 euro zonder de producten die ik erbij moest gebruiken. De micro heb ik bij een huidtherapeut gedaan.

Mijn huid is wel wat egaler geworden. Maar de rode littekens zijn er nog steeds.

Is er iets wat echt werkt. Ik heb gehoord van laserbehandelingen maar ik heb een lichtgetinte huid. Kan dat ook daarop?

Als iemand iets weet wat echt werkt hoor ik het graag

Toegevoegd na 20 minuten:
Bio oil en al die cremes tegen littekens, heb ik natuurlijk al geprobeerd voor ik de andere behandelingen deed.

Ik doelde meer op laserbehandelingen, chemische peelings en die dingen .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik denk dat een dermatoloog en mischien een hele goede schoonheidsspecialist hier het beste antwoord op kunnen geven. En stel dat er niet veel meer aan te doen is dan is het een kwestie van accepteren, hoe moeilijk ook. Wat betreft die cremes en bio-oil die je al gebruikt hebt (jammer dat mensen maar half lezen) zou dat alleen maar werken als je het heel lang blijft gebruiken? Ik weet niet hoe lang jij het gebruikt hebt maar ik kan me voorstellen dat je pas na een paar weken of zelfs maanden resultaat ziet.
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend voor je is omdat je het elke dag ziet als je in de spiegel kijkt. Bedenk wel dat een buitenstaander, zeker iemand die jou goed kent, er heel anders naar kijkt en het al veel minder opvalt dan dat het jou opvalt. een mens is nu eenmaal heel kritisch op zichzelf.
Sterkte ermee!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kan het niet weg halen , je zou wel een soort van make-up kunnen gebruiken iedere dag om die littekens te verbergen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb al veel geprobeerd. zou je niet eerst een creme van biodermal gebruiken dat helpt ook bij grotere littekens resultaat na ongeveer 1 week gebruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat bio-oil werkt. Maar ik denk niet dat je er ooit helemaal vanaf komt. Bio-oil kun je trouwens gewoon bij het kruidvat halen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook vaak helpt zijn peelings, je huid word daardoor zachter en dus ook je littekens. En zoals al eerder werd gezegd de littekencreme van Biodermal is echt heel goed, ik heb een groot litteken op mn enkel (zon 13cm) en die zie je nagenoeg niet meer.