Als ik uit ga is het zo warm en word mnhaaraltijd zo nattig van zweten enzo en gaat het verschrikkelijk zitten, valt er wat aan te doen?

iedereenzweet wel en dat is opzich ook wel logisch maar mijn haar gaat altijdzo vervelend zitten,het zit dan alle kanten op en bij de wortels van het haar is het helemaal nat en bezweet dus je kan je voorstellen dathet geen gezicht meer is, echt vervelendmaar valt ernog wat aan tedoen?
ik vrees hetniet maar zou toch wel fijn zijn, of hoe lossen jullie het op als jullie uitgaan en helemaal bezweet zijn?
tnx.;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.5K

Antwoorden (7)

ik had dat eerst ook maar bij mij kwam er nog eens bij kijken dat ik heel dik haar heb en dus gaat het eerder naar voren vallen. Ik had toen die sterkste haarlak die er is gekocht en sindsdien gebruik ik dat altijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe eens iets anders met je haren.

Steek het op of doe een bandje er in.

Er zijn zulke leuke haarbanden te koop, die kunnen passen bij je outfit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou wat stevige schuimversteviging kunnen proberen of wat gelspray. Waardoor je haar iets meer van je hoofdhuid af gaat staan.
Als je wat langer haar hebt je haar opsteken of in een staartje doen of een leuke haarband erin.
12 jaar geleden
Er zijn gelsprays of haarlakken die waterproof zijn. Dat zou gewoon in model moeten blijven. anders inderdaad je haar vast doen zodra het anders begint te zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de dag zelf/of avond douche en een berg haarlak in je haren doen :)

Meiden: Verder poeder ik me eventjes snel bij op de wc en wat extra lippenstift Ook doe ik altijd een berg mascara op Laagje mascara, laagje poeder, laagje mascara
uiteraard de zomerse outfit aan ;)

Weet je wat het is... iedereen heeft dat wel en dat hoort ook wel bij het opstap gaan ;) Je ziet op foto's ook veel rode gezichten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paardestaart in het haar doen. Dan gaat het niet zo in je nek zweten en door het zweet in je nek wordt je haar ook nat en vies. Een knot kan ook mooi zijn. Je nek moet in ieder geval kunnen luchten. Dan heb je minder kans op vies nat haar. Er zijn vele manieren om mooie staarten te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chignon maken of knot