Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is concealer eigenlijk?

Gebruik al jaren make-up en ineens kom ik de laatste tijd overal tegen dat concealer niet kan missen in je toilettas.. Maar wat is het nou precies? wat verschilt het van foundation??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een concealer is een handige make-up tool waarmee je oneffenheden weg kunt werken. Denk hierbij aan wallen onder je ogen en rode plekjes. Je kunt je gezicht ook een frissere look geven door concealer aan te brengen bij je neusvleugels, rond je lippen en op je neusbrug. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een concealer is een camouflage creme die je aanbrengt onder je foundation op oneffenheden en pigmentvlekken.

B.v. rode neus, donkere wallen onder ogen of vlekjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een make-up product dat oneffenheden wegwerkt... Denk aan wallen en puistjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook gebruikt worden om tussendoor je make-up bij te werken. Ik heb het product dat ik gebruik meestal bij me. Het kan dus ook over foundation gebruikt worden en als high lighter. B.v. onder je wenkbrauwen als je ogen er wat moe uitzien na een lange werkdag; werkt perfect!

Tik op YouTube in "Concealer aanbrengen". Er staan een heleboel filmpjes op mbt tot concealers aanbrengen. Ik ben het niet met iedereen eens dus ik zou zeggen: bekijk ze eens en zie welke het beste bij jou past. We zijn tenslotte allemaal verschillend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foundation vormt de basis voor je make-up. Het gaat over het volledig gezicht. Een concealer wordt gebruikt voor het wegwerken van plaatselijke incorrecties
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding