Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een 'custom made' sweater. hoe kan ik hier aankomen?

ik wil een sweater die uniek is. een die nog niet bestaat. het is er niet een plaatje erop, dus die 'create your own T-shirt' sites zullen me niet interesseren. de kleermakers in deze regio kunnen niet met de stof werken. is er nog een andere optie hoe ik aan een unieke sweater kan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
420

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, zelf breien.
100 % uniek....
Als je hem breit van 100 % katoen, is hij ook op een warme, iets afkoelende zomeravond heerlijk om te dragen.
Ik heb er zelf ook net eentje klaar - alleen nog in elkaar zetten....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dat is nu jammer.

Ik heb net zo' 35 stuks zeer unieke zelfgebreide truien naar de Emmaus gebracht.

Maar je zult in de buurt misschien wel iemand kunnen vinden die een sweater voor je kan breien en/of naaien naar een door jou ontworpen model.
Moet je wel stevig voor betalen, zou ik denken.

Hang advertenties bij supermarkten e.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf maken; ga naar de kringloopwinkel koop verschillende truien en maar daar één coole van. Verschillend mouwen, voor en achterkant bijv.!

Toegevoegd na 50 seconden:
Evt. kun je met sjablonen en textielverf nog het één en ander aan details toevoegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding