Wat is een goede site waar je T-shirts met grappige teksten/logo's e.d. kunt bestellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

een aantal weken geleden was er een onderzoek bij tros radar over t-shirts bedrukken
daarin werd getest op kleur en t-shirt kwaliteit

Toegevoegd na 40 seconden:
1.Fotoshirt.nl
Het merk T-shirt is onbekend.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 15,81 euro
Dit shirt is zuiver van kleur en blijft het mooiste in de was.
Cijfer: 7,2
2.T-shirtonline.nl
Het T-shirt is van Stedmann.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 14,75 euro
Cijfer: 6,8
3.Albert Heijn
Extern geprint bij CeWe Color. Het T-shirt is van B&C Collection.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 14,20 euro
Cijfer: 6,5
4.Blokker
Extern geprint bij Kodak. Het T-shirt is van B&C Collection.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 8,64 euro
Cijfer: 5,8
5.Vistaprint.nl
Het T-shirt is van Anvil.
Prijs per stuk inclusief verzendkosten: 10,40 euro
Cijfer: 5,4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

op de site van large kun je dat soort shirts vinden, ze hebben ook een gratis catalogus. Op www.fouteshirts.nl kun je ook je eigen tekst laten drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de site van Large kun je heel veel verschillende shirts bestellen met grappige teksten en of logo's. Er zijn dames en heren shirts en die kun je vinden onder het kopje 'fun & lifestyle'. Daaronder kun je selecteren waar je naar op zoek bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je sou eens moeten kijken op tshirthell.com. Echt geweldige shirts

OPGEPAST!!!!!
Sommige T-shirts van deze site kunnen aanstootgevend zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon bij ED bestellen www.multishirt.nl.

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry je schrijft dus MultiShirt.dus met twee hoofdletters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hier wel eens wat besteld:

http://www.thisshirtismine.nl/tsim/pages/nl/home.php

Staan leuke voorbeelden op, maar je kan ook zelf ontwerpen (heb ik ook gedaan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is alleen meer voor kinderen maarja...
http://www.simplycolors.nl/