Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een vetrol dat net boven mijn broek uitkomt. Kan de vorm van de buik veroorzaakt zijn door het dragen van broeken met een lage taille?

Ik ben niet dik, maar heb een appelfiguur. Naar verhouding meer vet om de taille. En nu heeft na jaren zo'n vetrol zich ontwikkeld op de onderbuik. Het steekt precies boven de band van mijn broeken uit. Kan dit te maken hebben met het continu dragen van broeken met een lage taille? Zou de vorm van de buik kunnen verbeteren als je broeken draagt met een hogere taille?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het type broek en hoe strak hij zit bepaalt inderdaad hoe je buik er uitziet, als je een broek draagt. Als je een ander type broek gaat dragen, dan kan het best zijn, dat de vetrol ineens niet meer opvalt.

Als je je uitkleedt, dan maakt het echter niet meer uit. De buik is elastisch genoeg, om gewoon weer terug te gaan in de oorspronkelijke vorm. Het jarenlang dragen van de strakke lage taillebroeken heeft dus geen permanent negatief effect gehad, op de vorm van je vetrol.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet iets hogere broeken gaan dragen zodat die vetrol in je broek verdwijnt dan zie je er niets meer van maar die vorm van je buik komt niet door het dragen van lage taille broeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te strakke en/of te lage broeken accentueren vetrollen.
Oplossing is simpel: kies een model en maat die bij je figuur past, dan is het probleem opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding