Bij welke online webshop kan je kleding bestellen in iets grotere maten? wel voor een jonge meid.

neckerman / wehkamp ken ik al vroeg me af of er nog meer online webshops zijn voor grotere maten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

bij bonprix. .bij otto. bij h&m. . bij bonaparte . bij heine . .
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er zijn er heel veel, of ze specifiek dingen voor jonge meiden hebben weet ik niet want ik weet niet wat voor smaak ze heeft ;-)
Hier zie je aan de linkerkant een rubriek Dameskleding, online: http://grotematen.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgend mij bij Didi ook 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet exacte maten maar Bengh per Principesse is een leuke lijn als je iets apparts zoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.bicute.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H en m webshop daar heb je eengrote maten afdeling en ze ebben hele leuke dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad bij H&M gaan ze door tot best grote maten! en het is hetzelfde als dat iemand met maatje 34 draagt.. dus je valt ermee niet uit de boot ofzo.. zelf bestel ik ook weleens bij Forever21.. dit bestaat niet in NL dus moet je bestellen, maar volgens mij gaan ze daar ook nog door tot grote maten..+ het is zeker fashionable. Bonprix heb ik weleens BH's besteld, maar ik vind de kleding daar niet zo heel leuk vor jonge meiden, hoewel ze inderdaad wel doorgaan tot grotere maten. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf goede ervaringen met WelkeKledingWinkels.nl.
Ze hebben een zoekfunctie waarmee je online kledingwinkels kunt selecteren die grote maten verkopen. Al die winkels zijn in stijlen ingedeeld, dus je kunt makkelijk doorlinken naar de hippe zaken!