Welke Freshlook kleurlens geeft een betere dekking op donkere ogen?

Moet ik kiezen voor Freshlook colors of Freshlook colorblends wanneer ik een radicale verandering van mijn oogkleur wil?
Ik heb reeds grijze colorblends geprobeerd, maar het effect was niet erg duidelijk.
Nu vraag ik me af welk type lens beter dekt, maar intensief Googlen heeft me weinig verder gebracht; waar site 1 meldt dat Freshlook colorblends een duidelijkere verandering teweegbrengen zegt site 2 dat over de Freshlook colors...
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook! :)
Waar heb je die vandaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed werk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hoektanden zijn echt... Maar de iPhone niet! Dat was eigenlijk een kladblokje. ;) En eigenlijk zoek ik goud-gele lenzen, maar die kan ik niet vinden... :(
Ik voel een vraag opborrelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik was op een nacht ontvoerd door een woest aantrekkelijke vampier, die mij ingewijd heeft in de duisternis... ...Waarom niet? >.>
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Loenie.
Ik ben een vampier, ik word niet ouder...

Het beste antwoord

Mijn dochter gebruikt af en toe Freshlook kleurlenzen.
Zij heeft net als jij bruine ogen en de kleuren die zij tot nu toe gebruikt heeft (groen en true sapphire) deden echt goed hun werk.

Persoonlijk vond ik dat groen er veel natuurlijker uit zag dan sapphire, maar sapphire is ook niet echt een natuurlijke kleur.

Volgens mij is er niet echt een verschil tussen beide soorten, behalve de kleuren die verschillen. Ook zal het per kleur verschillen of je ze op bruine of blauwe ogen plakt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit vond ik nog op de website van 123 lens:

14. Als ik donkere ogen heb, kan ik dan alle kleurlenzen nemen?

Nee, de zogenaamde funlenzen (Crazy Lenses & Wild Eyes) kunnen op alle kleuren ogen, omdat ze volledig dekkend zijn. Bij de andere kleurlenzen is er een gradatie. De Focus SoftColor & de FreshLook Dimensions werken alleen bij licht gekleurde ogen en de FreshLook Colors, FreshLook ColorBlends & Freshlook Radiance kunnen ook op wat donkere ogen. Hele donkere ogen hebben vrijwel geen profijt van deze type kleurlenzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Freshlook colorblends ;)