Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help, iemand een idee hoe dit haarprobleem op te lossen?

Gisteren mijn haar bruin geverfd, over mijn geblondeerde haar. Wilde een tintje donkerder. Maar nu in het daglicht zit er een hele groene waas over. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe het op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
729

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Je moet een goudteint toevoegen. Maar wat was het nummer van de verf die je gebruikt hebt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je een 6.3 eroverheen doen. Of een 6.34 maar dat wordt het iets meer koperkleurig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is het probleem
een paar maal wassen met antiroos shampoo wil soms helpen.
helpt dit niet, dan zou ik niet zelf gaan lopen experimenteren, maar naar de kapper gaan.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Gebruik zilvershampoo, te koop bij elke drogist, vervaagd de waas geleidelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verveeld. maar ga naar de kapper! niet zelf doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je haar nogmaals verven met een roodtint (bijv. koperblond) dan verdwijnt de groene waas. Volgende keer als je je haar van geblondeerd naar donker wilt verder, eerst de roodtint verven en daarna donkerder!

Toegevoegd na 1 minuut:
verder = verven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel wassen met anti-roos shampoo. De kleur vervaagt wel, maar de groene teint gaat weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blond haar is moeilijk te kleuren, (word groen) dit zou ik aan de kapper overlaten.
Je kunt ze ook vragen hoe je de kleur levendig houd (bij vervaging wordt het dof en glanst het bijna niet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding