Ik wil deze week oorbellen schieten voor drie of vijf euro bij de bijou brigitte is dit verstandig?en doet het schieten veel pijn?

Ik vind het eng om oorbellen te laten schieten..:$
Ik wil het wel super graag deze week nog...
Voor drie of vijf euro kan het bij de bijou brigitte dat is een actie..
is dit wel zo verstandig?
En doet het pijn?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (9)

Oorbellen schieten geeft meer schrik dan pijn... De eerste dagen na het oorbellen schieten moet je de gaatjes goed ontsmetten en zoveel mogelijk met je oorbelletjes draaien, na twee weken is het ergste geweest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oorbellen laten schieten is je eigen keuze. jij kiest zelf wat je met je lichaam doet dus jij kan zelf uitmaken of het verstandig is of niet. ik heb zelf ook gaatjes in mijn linker oor 2 en mijn rechter oor 3, ik vind zelf het schieten geen pijn doen want het is heel snel gedaan en als het voorbij is denk je echt van ''was dat het?''
je kan het ongeveer vergelijken met het gevoel dat je krijgt als je met je nagels een snel kneepje in je oorlel geeft.

als je echt twijfelt kan je natuurlijk ook info vragen aan vrienden die gaatjes hebben om te kijken of hun het pijn vonden doen.

toen ik voor de eerste keer gaatjes liet schieten was ik ook bang dat het pijn zou doen dus ik zat daar helemaal gespannen. toen er werd geschoten en de oorbel zat er in volde ik vrijwel niks meer.
als je ze neemt blijf wel eerste week ofzo goed draaien aan je oorbel en soms als nodig is schoonmaken met alcohol doekjes, kan zijn dat je ze daar meekrijg.

hoop dat je wat aan mijn info heb gehad en veel suc6/plezier :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het heel graag wilt,,,één keer gaatjes en daarna allemaal leuke oorbelletjes.....

Je zult het altijd wel voelen want het gaat door levend weefsel, je oorlel. Maar vaak genoeg heb ik ook gehoord: nou, daar voel je bijna niks van. Dus het zal aan je pijnbeleving liggen.
Hoe meer angst je van te voren hebt en er tegenop zit, hoe meer pijn mogelijk.
Ik denk dat het voelt alsof je met een naald in je vinger prikt. Even au maar dan is het al voorbij.

Laat je goed voorlichten hoe je de ringetjes moet dragen en met schoonmaken en zo. Bijou Brigitte is een prima zaak waar bijna dagelijks gaatjes geprikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me wel, het is een keten dus ze kunnen het risico niet lopen dat er niet schoon gewerkt wordt of wat dan ook. Lijk me dus geen probleem.

Het doet niet echt pijn, je oren zijn wel een paar dagen gevoelig omdat je moet wennen aan het hebben van een oorbel. Mijn ervaring: een dag een clip-oorbel dragen doet meer pijn dan het schieten van oorbellen.

Wel belangrijk is de hygiëne. Goed schoonhouden, ontsmetten met Sterilon en regelmatig draaien.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voelt even een prik en dan is het al voorbij, de dagen erna kan je wel een beetje zeurderige zachte pijn voelen, maar valt wel mee.
Niet teveel aan je oren zitten (is ook gevoelig) en goed ontsmetten met het flesje alcohol dat je als het goed is meekrijgt, en dan gaat het wel goed :)
Kimath
13 jaar geleden
Ha, pijn doen? Neehoor, misschien de eerste 5 seconden. Het voelt de eerste 10 minuten vreemd. Lekker doen, meid! :}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oorbellen laten schieten doet zeker geen pijn je schrikt even maar dat is het enige het is handig om met iemand te praten zodat je je zelf afleid. als het klaar is heb je iets in je oren waar je lang naar hebt gedroomd ik zeg DOEN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je toch al zo angstig bent zou ik als ik jou was naar een gespecialiseerd iemand gaan, die geeft je ook de beste adviezen.

Misschien iets duurder, maar kwaliteit koop je vaak bij de specialist...up to you!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie een heleboel mensen antwoorden dat het geen pijn doet. het doet WEL pijn!
ik ben (daar kom ik eerlijk voor uit) een gigantische aansteller. in je vinger prikken doet ook pijn en toen ik gaatjes liet schieten deed dat ook pijn.
vallen met je fiets doet meer pijn, dat wel.