Voorkomen kun je het niet. Je kunt het wel tegengaan met een goede cremespoeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er altijd last van als ik de dag ervoor mijn haar met shampoo heb gewassen, maar als ik mijn haar dan gelijk in 2 vlechten doe gaat het niet (of iniedergeval minder) pluizen.
En als ik last heb van pluis haar draag ik mijn haar ook meestal opgestoken, want dan ziet het er juist heel leuk uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
regelmatig laten knippen van dode puntjes,
1 keer per week een goed haarmaster gebruiken,
een verzorgende shampoo en cremespoeling gebruiken,
zo min mogelijk fohnen, of andere hete apparaten gebruiken (anders eerst een serum in je haar doen)
invlechten/opsteken
niet bleken, permanenten of verven met andere verf dan henna.

of natuurlijk dreads laten zetten of afscheren:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paul mitchell super skinny serum! Werkt als een trein! Niet vet! En ruikt heerlijk! Weg winter haar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar is deze te krijgen. Heb er nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij verschillende kapsalons. Moet je even rondbellen of bellen met paul mitchell. Kost 18 euro ongeveer, maar ik gebruik het iedere dag en ik heb het flesje al een half jaar. Super spul! En het ruikt naar groene appeltjes.