Hoe heet een mantelpakje met een broek in plaats van een rok?

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden!

Picture for question
Antoni
14 jaar geleden
in: Mode
7.2K

Het beste antwoord

Dat heet specifiek een dameskostuum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

een mantelbroekje mischien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Antoni;

Een pak. Kostuum zo je wilt, maar dat doet mij teveel aan carnaval denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een broekpak..........???? Misschien???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ensemble.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
30 jaar geleden heette dat een broekpak, nu zal er vast een meer modieuze naam voor zijn. Voor mij blijft het gewoon een broekpak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een beetje zitten kijken op de sites van de verschillende postorderbedrijven.
Wat jij bedoelt noemen ze daar een dameskostuum.
De naam 'broekpak', dat hierboven een aantal keer wordt genoemd, wordt gebruikt voor een broek en bovenstuk aan elkaar, dus in één geheel. Soms wordt dat laatste ook een catsuite genoemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om het een xatsuit te laten zijn moet het heel nauw op de huis aan sluiten
Gewoon een broekpak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, een broekpak. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens iemand dit horen zeggen; Een mantelpakje met broek noemen wij een tussendoortje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een damespak.