Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een heel soepel suede jasje. Helaas zit er een grote vlek (ik denk vet) op de elleboog, die ingedroogd is. Hoe kan ik dit het beste verwijderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Doe wat azijn op een nagelborsteltje (of tandenborstel) en wrijf het zachtjes in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt dit heel voorzichtig met vloeipapier en een niet al te warm strijkijzer trachten te verwijderen, beetje met een beetje, dit lukt je wel, maar zal een werkje van veel geduld worden, het vet trekt namelijk door de warmte van de strijkbout in het vloeipapier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb dit een keer (grotendeels) laten verwijderen door een schoenmaker. Hij deed dit met een stuk rubber, waar hij normaal schoenen mee repareerde. Het was een middel uit de oude doos maar het werkt wel. Het is al lang geleden, hij was namelijk mijn oom en die is, helaas, al een aantal jaren overleden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder haalde vlekken uit suede door de vlek boven de stoom van een fluitketel te boenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dasty=ontvetter voor zulke dingen is bij de wibra te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding