Waar kan je neppe UGGS kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pauper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin, waarom zo veel geld betalen, als je schoenen kan kopen die goedkoper zijn en er hetzelfde uitzien. Beetje triest gedacht van je.
Kimath
12 jaar geleden
@platje: dacht ik ook. Koop liever schoenen die je zelf mooi vind en graag draagt, en ga niet op een goedkope manier met de massa meedoen.
Uggs (echt of niet) zijn ook heel slecht voor je voeten trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggly's. Bullshit om te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggs zijn erg lomp en lelijk. Er zijn maar weinig vrouwen die dat mooi staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, uggs zijn niet heel mooi. Maar in de winter wél heerlijk warm en zacht! Ik fiets 12 kilometer naar school en vertrek om half 8. En geloof me, in de winter ben je dan heel blij dat je uggs hebt!

Antwoorden (3)

Bij ugg on sale. Lijkt echt maar dat zijn ze niet. Wel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwarte markt
12 jaar geleden
Probeer de schoenenreus ofzo die maken dat soort schoenen ook vaak na