Doos voor seizoenskleding; Ik heb onlangs een doos gezien waar ik (winter) kleding op de hanger in kon bewaren. Weet iemand waar ik deze kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Praxis verkoopt ze. Wellicht andere bouwmarkten ook. Daarnaast heb ik ze geloof ik wel eens gezien bij Blokker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze kopen in verschillende maten bij de Twentsche Dozencentrale in Enschede. ze staan bekend onder de naam garderobedozen of kledingdozen.
Je kunt ze online bestellen bij de dozencentrale.nl kijken onder producten// beschermen en verhuizen.
Succes