Hoe komt het dat mijn haar zo vet word na het stijlen??

Een paar uur nadat ik mijn haren heb gestijlt, word mijn haar heel erg vet en ziet het er onverzorgd uit.. het zit niet meer mooi glad, er zitten ook meteen heel veel klitten in.

Toegevoegd na 20 minuten:
ps: ik was me haar hooguit 3 x pw, en ik zit niet met me handen in het haar dus daar kan het niet aanliggen. Kan het misschien aan mijn stijltang liggen? zoja hoe kan dit dan? (oplossing???)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat het over steil maken of een stijl aanbrengen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de stijltang glad maken ( geen krul of klitten dus) haha

Antwoorden (4)

Tegenwoordig zie je dat meiden met lang haar continu met de handen in het haar zitten, dan weer naar voor die haren massa, dan weer naar achteren... Misschien zit je te veel met je handen in het haar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar te vaak stijlen kan leiden tot een overmatige talg productie. Talg wordt aangemaakt door talgkliertjes die op onze hoofdhuid zitten en daardoor ontstaat vet haar. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de zoveel 'zooi & spul ' wat je erin gooit, alles om je haar niet te beschadigen, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar hoe weet je zo zeker dat ze dat erin gooit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik dat er al in zou doen, doe ik dat dan alleen op de punten, maar eigenlijk gebruik ik dat nooit zo vaak. Oftewel wat is het probleem dan?
Was je je haar voordat je gaat stijlen?
Want daar kan het ook aanliggen dat het vet word of dat het niet mooi stijl word. Ik denk niet dat het aan je stijltang licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet altijd, want ik was t minder vaak dan dat ik t stijl dan als je het zo bekijkt! Dusja..