Welke crèmes moet je gebruiken voor dat je foundation gaat gebruiken en welke dag en nacht crème is de beste?

Ik wil graag antwoorden van mensen die ervaringen hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Kimath
13 jaar geleden
hier is geen goed antwoord op te geven, welke creme goed voor je is hangt van allerlei factoren af, welk type huid heb je, hoe oud ben je?
wat voor foundation wil je gebruiken?
Kimath
13 jaar geleden
ik kan wel melden wat voor mij goed werkt, maar de creme die ik gebruik is mij speciaal aangeraden door de schoonheidsspecialiste, bij jou bevalt die mogelijk niet goed.

Het beste antwoord

Ik zelf gebruik vaak Nivea. Ik weet niet of dit het beste is, maar naar mijn idee is dit een goede crème.
Ik neem dan vaak de Nivea hydraterende dag crème, of de pure en natural crème.
En ze hebben ook een aantal nachtcrèmes, die volgens mij ook goed helpen.

Volgens mij gaat het niet zozeer om welk merk je hebt, maar gaat het er meer om dat de vochtbalans weer aangevuld word en je gezicht weer wat tot rust komt.
Ik smeer ook wel eens een crèmpje van de Hema op en dat werkt ook prima!

Toegevoegd na 3 minuten:
Dure cosmetica is echter helemaal niet nodig en niet nuttig, je geld verdwijnt in de zakken van de dure merkaanbieders en jouw gezicht en lichaam merken het verschil niet. Uit diverse onderzoeken sijpelt inmiddels het nieuws door dat goedkopere merken beter uit de testen komen. Dit gebeurde bijv. toen een test uitwees dat de dag- en nachtcrèmes van de Aldi als beste getest werd. Een dagcrème van Aldi kost nog geen 3 euro! Ook de zonnebrandcrème van de Lidl bleek onlangs zeer goed uit de testen te komen op het gebied van huidbescherming tegen de zon. Verder zijn talloze mensen uiterst tevreden met cosmetica van bijv. Kruitvat, Nivea, Dove etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het beste is een creme die met enkele minuten is ingetrokken zonder een vettig laagje achter te laten, en zonder dat je nog een trekkerig gevoel hebt in je huid.
welke creme dat is, hangt helemaal af van je huidtype.
zelf ben ik bijzonder tevreden over de hydraterende dagcreme van de aldi, misschien zou je die eens kunnen proberen?
mocht die voor jou te licht zijn, dan is de gewone dagcreme van de aldi een uitkomst.
voor de prijs hoef je het niet te laten.
13 jaar geleden
Als je echt professionele producten wil, kan je best eens langs gaan bij een schoonheidsspecialiste in de buurt. Zij werken meestal met gerenommeerde producten die je niet zo maar kan krijgen in de supermarkt. Ook beschikken ze vaak over een assortiment voor consumenten. Tevens kan je ook rekenen op het nodige advies.

Succes gewenst!