Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke oogmake-up remover is goed, zodanig dat je niet teveel hoeft te wrijven én er geen oliewaas over je ogen ligt?

dat je nog lekker een boek kan lezen in bed. het liefst een beetje een vettige, die je ogen meteen voedt 's nachts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je hebt van die pads in een doosje, van Demak'up, speciaal voor 's-avonds. Daar kan je makkelijk al je make-up mee verwijderen en voedt de huid 's nachts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik een oogmake-up reiniger van de Hema.
Dat is een 2-fase reiniger. Er zit een olielaagje en een waterig laagje in het flesje, goed schudden voor gebruik, en dan met een wattenschijfje gebruiken.
Deze werkt goed, en is minder vettig dan een normale oogmake-up reiniger.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je niet zoveel make-up op hebt, kun je ook de reinigingsdoekjes van de Hema gebruiken.
Dit zijn van die vochtige doekjes in een zakje, met geel op de verpakking.
Ideaal en erg populair, want bij ons zijn ze vaak uitverkocht.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
De 2 fasen oog mak -up reiniger van Trekpleister op water-oliebasis, het reinigt waterproof make-up en voedt je huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LANCOME BI-fACIL, is prijzig... maar heel goedkoop in gebruik, waarom, omdat je er erg weinig van nodig hebt.

Wist je trouwens dat je oogpads altijd iets vochtig moet maken, neemt veel beter af..en is zuiniger!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die wou ik ook noemen!
Geweldig product! +
Bourjois gentle eyes, die kun je gewoon bij de kruitvat kopen, hij is speciaal voor gevoelige ogen, en volgensmij zelfs zonder olie. Hij is niet heel goedkoop, ik dacht €7 maar je doet er ook ontzettend lang mee... (vandaar dat ik de prijs ook niet meer weet...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik de make-ip remover van nivea, deze is een soort creme, die verzorgt je huid en geeft geen waas. Ook vindt ik het wel fijn dat deze waterproof make up ook verwijderd aangezien ik waterproof mascara gebruik en met andere make-up removers dat er nooit afkreeg...
Ben erg blij met dit merk remover;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Gheghe, niet zo heel goed getypt zie ik nu:P But you get my point right?;):P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding