Waarom gebruikt men voor de mouwen van hemden knopen en geen klittenband?

Ik sukkel dagelijks met het knopen van mijn mouwen. Zouhet niet veel handiger zijn als de meeste hemden gewoon met klittenband zouden sluiten ipv knopen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

misschien wel een goed idee om dat eens op de markt te brengen. als het er niet al ergens is.
toch vind ik persoonlijk knopen heel erg mooi staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knopen staan netter en dat is vaak de bedoeling van een overhemd.
En ik denk dat klittenband in de was er niet beter/mooier op wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een tijd blijven er allemaal haren stof en vuil en meer van dat soort dingen eraan hangen, niet zo netjes dus :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja denk het ook, stuk handiger. Waarom laat je je hemden niet voorzien van klitteband?
Klein stukje is genoeg en je kan het uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mensen het vroeger zo hebben ontworpen, maar op zich is het geen slecht idee: klitteband. Je kan eens kijken bij het beste idee van nederland, misschien win je wel!

veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat een klittenband, na een tijdje verslijten zijn, en die kan je niet meer vervangen, maar knoppen wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bestaan ze wel, overhemden met klittenband aan de voorkant en de mouwen. Kijk maar eens goed naar de presentatoren op de televisie.
Vraag het is na bij een echte kleermaker. Misschien weten die waar ze te krijgen zijn.