Waar kun je (niet online ) corset kopen?

Niet een die je dun doet lijken voor onder bijvoorbeeld een jurk, maar gewoon één om zo aan te trekken (als een soort T-shirt)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Amadea
11 jaar geleden
Weet jij wel wat een corset is dan? Wellicht zoek je een kledingstuk wat een andere naam heeft, bijvoorbeeld een bodystocking?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat je niet online wil kopen,bij Large(www.large.nl/)hebben ze hele mooie,ik heb er daar zelf ook 1 gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je toch van gedachten veranderd:klik dan op:' vrouwen-alles voor haar',op het thema 'Gothic' en je vindt verschillende corsetten vanaf ongeveer €40.

Het beste antwoord

Ik heb een hele rits van die dingen, gekocht in Rotterdam en Utrecht bij respectievelijk Black Widow en Netjes. Dat zijn gewone winkels al kun je wel even op hun site kijken.

www.netjes-kleding.nl

www.blackwidow.nl

En dan kom ik ook weleens bij de Silverado Westernstore in Nijmegen die heeft ook corsetten, kijk op de site bij de victoriaanse kleding.

www.silverado.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de winkels van Christine le Duc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die vind je te kust en te keur op keltische/middeleeuwse festivals.
heb ze vandaag nog gezien op teylingerfest.
ook op keltfest, castlefest enz heb je ze voor het uitzoeken.
volgens mij noem je het een corselet.