Als ik een cilindrische brillenglas 180 graden draai wordt het zicht dan verandert of maakt dit niks uit?

Omdat ik zojuist nieuwe bril heb en er niet tevreden over ben. Linkeroog geen cilinder is gewoon goed. rechteroog heb ik cilindercorrectie en zie nog steeds niet lekker. zet ik me bril om de kop en kijk ik weer door hetzelfde glas dan is het beeld veel beter. Of lijkt het maar zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Nee dat kan echt, ga gewoon terug naar de opticien en laat je ogen en je bril opnieuw doormeten. Er kan iets fout zijn gegaan, heb ik ook wel eesn gehad, zag met mn nieuwe bril slechter dan met de oude. iK merkte het gelijk bij het passen, soms kan het wat langer duren.