Waarom hebben alle huispakken capuchons?

Kan me niet voorstellen dat iemand in huis een capuchon op zet, of je moet in een extreem tochtig huis wonen natuurlijk:-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Oh heerlijk! Lekker met mijn hoofd weggedoken in de capuchon! Lekker warm voor de oortjes =D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

mijn huispak heeft geen capuchon..
Maar ik kan mij voorstellen dat het lekker knus/warm gevoel geeft ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft vooral met de mode van tegenwoordig te maken. Veel kledingstukken zijn tegenwoordig voorzien van capuchons. Op straat zie je ook veel mensen met de capuchon over het hoofd getrokken lopen. Bij een huispak is een capuchon niet bijster functioneel, maar het staat wel hip.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Is misschien wel lekker als je je gedoucht hebt en je haar nat is. Dan vat je geen kou als je over een onverwarmde overloop moet. Je haar lekt dan ook niet zo.
amc
13 jaar geleden
Als je in je huispak even op je terras of balkon moet zijn is een capuchon bij dit weer wel prettig. Ook als je even naar je kouwe berging of schuur moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelling klopt niet.

Niet alle huispakken hebben een capuchon.

Mijn huispakken zijn van velours en hebben geen capuchon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien omdat ze denken dat je als je het koud hebt, lekker je muts kan op doen. en op de bank kan liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het staat leuk, lekker warm en warmte geeft je een huiselijk idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bij allemaal zit er een capuchon op hoor. Wel vaak, dat klopt.
Wel makkelijk als je deze kleding aandoet naar zwembad of sauna. Dan koel je niet zo snel af.
Voor de rest is het gewoon leuk, vlot.

Een huispak is lekker. Synoniem voor vrije tijd, even niks dat hoeft....Als je thuiskomt van je werk of na het sporten, of gewoon als je moe bent, of ook als je een beetje koorts hebt, dan is een huispak heerlijk. Lekker je gewone kleding uit en dat zachte huispak aan. Het gevoel van: deze avond is voor mij. Ik hoef niet het huis niet meer uit en ik ga lekker relaxen. Warme sokken aan of je pantoffels, lekker op de bank. Tijdschrift, muziekje, mooie film. Van alles binnen handbereik: warme choco, lekkere hapjes. Man, is dàt genieten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf wel wat met pyjama's. Ben ik thuis en hoef ik niet meer weg, heerlijk, pyjama aan, al is het pas 3 uur 's-middags.