Zijn mensen die hun haar rood/oranje verven? (ik bedoel niet rood maar echt oranje, net zoals sommige katten)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Zeker! Het moet wel bij je uiterlijk passen, je kan ook rode highlights of alleen een gedeelte van je haar laten doen is komt wat zachter over....

Toegevoegd na 40 seconden:
is=moet weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jazeker doen ze dat. Het kan soms ook best mooi zijn, maar meestal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ja hoor, denk maar aan lucille ball die had echt oranje haar...
zelfs mannen verven hun haar en baard oranje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, in sommige periodes lijkt het wel besmettelijk :-)
Ja , ik doe het wel eens zoals deze dames :
http://img520.imageshack.us/img520/553/tsubasakawaiiyg8zo4vd6.png

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.lalamui.com/images/Ayumi_Hamasaki.jpg
http://uploads.imagup.com/member/1210688516_sakurina_ageha0208.png
Kijk ook es naar punk zanger John Lydon. Hij ziet er nu slecht uit maar vroeger niet *zwijmel* , maar hij verft zijn haar oranje.
Maar wat ik gek vind is dat naturel oranje haar echt lelijk is ... nep oranje weer niet ><
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik doe dat ook soms! Maar het lastig om een echt mooi blijvende oranje kleur te krijgen. Met echte Henna is het effect blijvend maar onvoorspelbaar.
Van de kappersgroothandel heb ik de beste kleuring gevonden, maar deze is niet langer dat 3x wassen mooi fel. Het is van het merk Jeans-Colour.