Waarom dragen de meeste vrouwen hun pony naar links?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (6)

Omdat de meeste vrouwen rechtshandig zijn en je een pony naar links dus makkelijker in model brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook simpelweg een gewoonte zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gedeeltelijk linkshanding, maar ik schrijf met rechts en heb mn pony naar rechts.

Volgens mij ligt het aan je kruin. Als je kruin naar rechts draait, heb je je pony meestal automatisch links.

Voor wat meer kortere info, zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben links handig en draag hem rechts
en mijn bff is rechts handig en draagt hem links
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer gewoonte denk ik, ik heb ook een pony en die van mij heb ik links terwijl ik gewoon rechts ben. En het heeft vast ook wel iets te maken met welke kant je haar van nature valt, dan ga je het niet helemaal de andere kant opdoen waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo kan je hem met je linkerhand in model brengen en heb je je rechterhand vrij.