ten eerste ga er niet aan friemelen omdat je dan grote kans hbt dat je haar gewoon afbreekt, het beste is om bij een kachel of verwarming te zitten die aan staat zodat het langzaam kan ontdooien.. als het ontdooit is doe er een haarmaskertje in om te verzorgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lekker laten ontdooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet boven een kachel houden of verwarming, het haar loopt daardoor veel schade op...
beter is je haar aan de lucht die in de kamer hangt te ontdooien...
en dan voorkomen dat je haar nog eens bevriest door een muts of sjaal om je haren te dragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Of gewoon niet met natte haren naar buiten gaan als het vriest!
ontdooien..
En volgende keer niet met nat haar haar buiten gaan en een muts opzetten...