Henna verwijderen

Mijn beste vriendin heeft meerdere keren (toch wel een stuk of 5 à 10 keer) met zwarte henna geverfd. Alleen nu is ze het meer dan zat, Op dit moment is ze het aan het uitgroeien en zit ze er over na te denken haar haar af te knippen. Ze heeft wel eens bleek op een stukje laten intrekken bij de kapper, maar er gebeurde letterlijk niets. Wat zou ze kunnen doen? En ze wil het henna gedeelte wel afknippen, alleen haar moeder wil niet dat ze kort haar heeft. Zijn daar goede argumenten voor? om je moeder over te halen? Want ze wilt het echt heel graag!
Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K

Antwoorden (4)

Voor zover ik weet is het er niet uit te krijgen... Dus het enige wat erop zit is het uit laten groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met head and shoulders wassen, meerdere keren. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie heeft t haar op haar hoofd...je vriendin of haar moeder...
je vriendin moet haar moeder maar duidelijk maken, dat t haar ook weer aangroeit..
en als je vriendin haar haren wil knippen, moet ze dat doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd. vaaaaak met head and shoulders wassen, daarmee schuur je de verf van je haar.