is een legging een goed alternatief voor winterondergoed bij mannen?

Een thermo onderbroek is vaak erg prijzig en leggings zijn vaak weer goedkoop. Is dit een goed alternatief voor de winter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan heel goed. Ben zelf geen man, maar weet uit ervaring dat het lekker warm is onder een broek. Thermo ondergoed is vaak duur, dus vond ik het zelf altijd een goede oplossing. Ik koop ze vaak heel goedkoop, bij ZEeman of Action ofzo, ze zijn dan wel niet altijd van 100% katoen of wol maar omdat ze zo strak om de benen zitten houden ze de boel goed warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Persoonlijk zou ik zo'n ding niet dragen. Maar dan.. Vind ik een spijkerbroek ook bij -10 nog prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker een goed alternatief, mits je wel een 100% katoenen of wollen legging neemt. Deze zijn dan weer wat duurder, maar de goedkopere leggings zijn vaak van synthetisch en dat houdt minder warm.

Hoewel de thermo-ondergoed laatst bij de Aldi werd aangeboden voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan prima en sterker nog het komt in de mode voor mannen en dan heten ze meggings.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien gek, maar vroeger heb ik gehoord dat een pyjamabroek lekker warm is. Die heb je als het moet ook nog eens in flanel. Ziet verder geen mens wat van, maar jij hebt het lekker warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toevallig heb ik nu een legging aan, een synthetische wel te verstaan, in de eerder antwoorden lees je dat deze niet warm zijn. maar ik vind ze heerlijk warm houden. zelfs na 10 minuten stilstaan in de wind, houd deze je goed warm.
het valt niet onder de noemer legging, maar heb m eigenlijk gekocht als zomerhardloopbroek, dus ga naar een sportzaak en koop een lekker zittende hardloopbroek! 15 eu ongeveer.

hij houd je echt warm, en je hebt er in de zomer ook nog wat aan ;) als je van hardlopen houd tenminste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen kopen heel vaak leggings, maillots en panty's voor onder hun broek voor extra winter in de winter.
Er zijn speciale thermo panty's en thermo pantyleggings (dus synthetisch), maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor een gebreide legging of maillot van katoen en ze zijn er ook met een groot percentage wol, waardoor het nog warmer is. Het is wat je zelfs prettigst vindt om te dragen.