waarom is glitternagellak zo moeilijk om eraf te krijgen?

Wat zit er in glitternagellak dat niet in normale nagellak zit. Het is echt verschrikkelijk om het eraf te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat is zo he?
Dat gaat er echt niet zomaar af.
Ik heb er nooit over nagedacht,maar er zal wel iets in zitten waardoor die glitters goed op je nagels blijven zitten.En dus is het ook moeilijker te verwijderen,denk ik.

Antwoorden (2)

dit zijn metaaldeeltjes, je krijgt het eraf door een watje met nagellak remover er even stevig op te drukken en dan met ronddraaiende bewegingen te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om altijd eerst een doorzichtige basecoat te lakken en dan pas de glitternagellak, dan gaat het makkelijker eraf!