Kan je de uiteinden van de mouwen van een t-shirt breder maken?

Ik heb op de markt een t-shirt gekocht, lengte is top, maar de mouwen zijn wel wat strak. Is er een manier om die uiteinden breder te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5.7K

Antwoorden (2)

Je zou aan weerskanten van de mouw een split kunnen maken en daar een stuk stof in een afstekende kleur in kunnen zetten. Of je maakt aan 1 kant van de mouw een split en zet daar een leuk stuk stof in. Of je maakt een split en legt er een miniem zoompje in. Zo krijg je een apart t-shirt en worden de mouwen wat wijder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan de mouwen oprollen zodat het uitrekt ze worden dan een beetje losser.