Om mooie handen en nagels te krijgen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om eens lekker je handen te laten verwennen. heerlijk gevoel hoor en dan hoef je het een keertje niet zelf te doen. vaak maken ze de nagels zo onwijs mooi dat kun je zelf niet zo mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het belangrijk is dat je handen en nagels er goed verzorgd uitzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat mensen te lui zijn om het zelf te doen. of omdat ze het wel eens fijn vinden om het niet zelf te hoeven doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om je nagels en handen te laten verzorgen.
soms uit noodzaak
omdat je vanwege reuma bijv zelf je nagels niet kunt vijlen/knippen, onderhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een manicure verzorgt niet alleen je nagels, maar ook de soepelheid en huid van de huid van je handen.
Door een spa-manicure toe te passen, wordt de huid weer voorzien van de nodige mineralen om cellen te vernieuwen, vocht aan de meestal droge handhuid toe te voegen/ reguleren, vocht is nl. nodig om een goede bloeddoorstroming v.d. huid te verzorgen en bloed bevat nu eenmaal zuurstof dat weer voor een goede stofwisseling zorgt. Door het verlies van mineralen ontstaat rimpelvorming en die mineralen worden door zo`n Dode Zee zouten behandeling weer aangevuld.

De behandeling bestaat uit het reinigen v.d. handen,
losmaken van de nagelriemen en verzorgen ervan, een scrub met Dode Zee Zout met aromatische olieën, een algenpakking met de weldadige mineralen uit de Dode Zee
het vijlen van de nagels en tot slot een heerlijke handmassage en evtl. de onderarmen.
Daarna worden de nagels gelakt of gepolijst en verzorgd met een handcreme in dezelfde lijn.

Door de dagelijkse invloed die op je handen wordt uitgeoefend, kan dit een weldaad voor je handen zijn en ook voor mensen met nagelproblemen en/of nagelziekte kan een pedicure een uitkomst zijn.
amc