als ik me vagina scheer heb ik stoppels hoe haal ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
53.3K
Kimath
13 jaar geleden
In je vagina zitten geen haartjes hoor. Je vagina is het 'tunneltje' naar binnen. Ik denk dat je de vulva bedoeld, dat is het buitenste gedeelte, de schaamlippen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De schaamheuvel zal ze bedoelen inderdaad.

Antwoorden (13)

Als je het goed scheert zijn er geen stoppels. Die krijg je later weer dan dus weer scheren wat harsen lijkt me niet prettig
13 jaar geleden
Je moet een goed scheermes gebruiken in combinatie met een scheerschuim of gel, dan heb je geen stoppels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik ontharingscreme die is handig en pijnloos en laat geen stoppels ontstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebruik van ontharingscreme in de buurt van de vagina is géén goed idee ivm het verstoren van de zuurgraad.
Kimath
13 jaar geleden
In de handleiding van de meeste ontharingscrèmes staat een waarschuwing dat je dit niet in de buurt van de schaamstreek mag gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je echt heel veel last van krijgen dat het gaat branden enzo.. niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter niet doen dit..
ik gebruik daar veet-spray dan heb je niets stoppels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontharingscreme in de buurt van je vagina gebruiken is géén goed idee ivm het verstoren van de zuurgraad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan wel waar zijn maar ik doe dat al jaren en heb nergens last van.Bovendien is het de enige manier om geen stoppels te krijgen.Stoppels kunnen ook fistels veroorzaken door ingegroeide haartjes. En op die plek zeker te vermijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook dit kan erg veel irritatie geven. niet doen dus...
http://sexwoordenboek.nl/schaamhaar_scheren.html
Dit is een voorlichtingssite waar antwoord op veel vragen te vinden zijn op seksueel gebied. In dit geval ook over het scheren van je schaamhaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vagina of de schede wordt m.i. niet geschoren, ook al omdat daar geen haar groeit. Dus kan er geen stoppelprobleem bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze scheert het dus kennelijk zijn er haren..
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad. Dit heb ik ook al bij reacties gezet. Ik neem aan dat ze de vulva bedoeld, maar zoals de vraag nu staat, is dit een juist antwoord. Van mij een plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat denk je maar. Ter voorkoming van eventuele misverstanden kun je m.i. e.e.a. beter bij de juiste naam noemen.
Scheer je altijd met de beste mesjes voor mannen. B.v. Gilette Mach 3 turbo. Deze zijn zo scherp dat het heel glad scheert en nooit stoppels achterlaat.

Gebruik daarbij een scheergel voor de gevoelige huid. Succes gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst in bad, dan wordt de huid zacht en gaan je poriën open staan. Dit zorgt ervoor dat de haartjes makkelijk verwijderd worden. Scrubben van de huid werkt ook goed. (ik ga er van uit dat je het hebt over je schaamhaar) Daarna een scherp mesje, met een goede scheercreme. Als je geen bad hebt, lekker lang douchen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En met de richting van het haar mee scheren helpt om minder ingegroeide haartjes te krijgen. Maar het is vrij irritant, na een scheerbeurt en de dagen die erop volgen. Het jeukt geregeld, en wanneer na een paar dagen de haartjes weer beginnen te groeien, prikt het soms.

Vervelend.

Scheren is eens leuk om te doen voor jou en je partner, maar goed kort met een tondeuse is ook al leuk, handiger, properder tijdens de menstruatie of seks. Al moet je dan natuurlijk wel over een tondeuse beschikken :) Voel je ook niet verplicht tegenover je vriend om *altijd* geschoren te zijn. Jij moet er mee rondlopen, jij draagt er het (ongemak) van. Netjes verzorgd is ook prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gilet mach 3 mesjes zijn t beste je moet goede scheerschuim hebben heb zelf paarse bus ben ff de naam kwijt ruikt ook heerlijk zoet bes achtig en als je de stopels toch blijft houden krijg je het niet weg dan is veet creme of spuitspul het beste je hebt dit merk ook van kruidvat zijn stuk goedkoper en helpt net zo goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkt een prikkelig onderwerp. ´t is zo gauw weer terug iedere keer. Maar je hoeft niet alles weg te halen hoor. Een beetje bijhouden kan ook. In ieder geval in de zomer is het belangrijk dat je er gladjes bijloopt in je bikini.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stoppels heb je als het goed is niet meteen na het scheren. Is dat wel zo, dan moet je een nieuw scheermesje gebruiken.
Ik ben van mening dat wat betreft scheren goedkoop altijd duurkoop is.
Goedkope scheermesjes scheren als je het mij vraagt niet zo glad als bijvoorbeeld Venus van Gillette.

En iemand gaf eerder als optie om ontharingscrème te gebruiken, maar dit moet je zeker niet doen. Die crèmes zijn veel te agressief voor "down under"
Daarbij werkt een ontharingscrème eigenlijke hetzelfde als scheren. Je hakt met een chemisch goedje het haartje af.
Als je geen stoppels wil zal je een ontharingstechniek moeten gebruiken waarbij je je het haartje met haarzakje en al verwijdert moeten gebruiken. Alleen is het nadeel bij deze technieken dat je eerder last van ingegroeide haartjes krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is heb je direct na het scheren geen stoppels, als je dit wel hebt dan moet je misschien een nieuw scheermesje kopen.
Je kan ook aan waxen doen, hiermee heb je een langer en gladder resultaat.