opereren, en je bent weer het mannetje voor jaar of 10

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb het 12 jaar geleden laten doen, zij het dat ze mijn wenkbrauwen omhoog hebben gehaald. Kostte toentertijd een schijnje, en is tot nu toe een prima oplossing gebleken. Voordien keek ik tegen mijn eigemn oogleden aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm.. Laat naar bed gaan, herdwerken met veel stress en je krijgt ze zo

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik neem aan dat je TEGEN hangende oogleden bedoelde?

Op tijd naar bed, weinig alcohol, en eventueel een lifting creme gebruiken. Maar voldoende slaap is nro uno
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd geleerd om dan luciferhoutjes te gebruiken om de boel te stutten.

Het ziet er niet uit, maar het werkt wel.

1 tip uit ervaring... haal de brandbare kop eraf als je in de zon gaat zitten. Dat gaat anders ten koste van je wenkbrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan dat je van hangende oogleden af wilt komen, dan kun je het beste laten opereren.
Kijk wel of het door een goeie chirurg gedaan wordt, anders ben je nog verder van huis.
Kimath
13 jaar geleden
Als je staand voor een spiegel recht vooruit kijkt, en de oogleden rusten op jouw wimpers kan je medische indicatie krijgen voor een correctie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft wel wat wat hij/zij zou willen veranderen aan zichzelf maar...... Als het je echt hinderd ga er dan mee naar de dokter. Die stuurt je dan naar een plastisch chirurg. Moet je wel zelf betalen in de meeste gevallen.
Mocht het vreselijk erg zijn dan kan het misschien uit je verzekering maar de kans is klein. Sukses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar een echt helpend middel, en dat is een ingreep door een plastisch chirurg.
Ik zou wel even goed nagaan wat e.e.a. inhoudt en ook wat het kost. ( Meestal veel geld)
Als ze heeeeeeeel erg hangen, zo erg dat je er half blind van wordt, mensenschuw of zwaar depressief, is er misschien een kans dat het via de verzekering kan. Wel opschieten dan. Het (beoogde) nieuwe kabinet wil 18 miljard bezuinigen, waardoor we mogen aannemen dat er letterlijk in alles met een enigszins ' sociaal' karakter , gesneden gaat worden.
Dus, als het hoog zit (of eigenlijk dus laag..) snel even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goed middel is een operatie
hangende oogleden kun je niet meer wegkrijgen met zalfjes en cremes
oogleden bevatten vet en bindweefsel
door het ouder worden verdwijnt het en gaan je oogleden hangen
in veel gevallen als de arts bepaalt dat het medisch nodig is doordat bv je zicht er minder door is word het zelfs vergoed
ik heb het 5 jaar geleden ook laten doen en ik heb alles vergoed gekregen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb al enorme wallen onder m'n ogen sinds m'n 18j.
ben er nu 32. Operatie??? no way!
ik zweer de laatste 2 jaar bij de eye lift crème van Phyto Solutions. Je ziet binnen het half uur het verschil.
Het bevat een uniek bestanddeel: afrikaanse Parakers. dat een ongelooflijk liftend effect heeft. het effect blijft verschillende dagen zichtbaar. het smeer enorm goed uit. dringt onmiddellijk in de huid in. Ideaal om het vermoeid effect weg te werken voordat je 's avonds nog gezellig een terrasje gaat doen,...
ik wil nooit nog iets anders. vroeger verkocht Ici Paris XL deze producten. nu niet meer. ik bestel ze gewoon online via http://www.phytosolutions.be
succes!