Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je(voor het budget van een studente) leuke kerstjurkjes kopen?

Geen webshop maar een gewone winkel...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

H en M
C & A
V & D

Maar weet niet wat je budget is... ik ben ook studerende en werk ook. Dus max 100 euro? Moet dan zeker wel lukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou bij een tweedehands winkel kunnen kijken.
Als je vraagt wanneer ze in de winkel komen heb je de eerste keus.
Anders zelf maken.

succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H & M
C & A
Dit lijken mij niet al te dure winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C&A en H&M hebben een hele leuke collectie voor weinig geld. En anders koop je een simpel zwart jurkje, altijd goed en die kun je overal krijgen. Leuk je outfit op met wat mooie sieraden, die hoeven ook niet duur te zijn (H&M is daarin ook een aanrader)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps...toen ik m'n antwoord ging tikken stonden er nog geen antwoorden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou proberen op Marktplaats wat te vinden , of de plaatselijke kringloopwinkel , er zijn tegenwoordig ook leuke 2e hands kledingwinkels .
Maar misschien ben je handig en kom je met een Burda / Knip een lapje tof en een naaimachine ook een heel eind .
Misschien is het handig mede omdat je niet veel te besteden hebt , een zwarte basicjurk te kopen/maken , daar kan je namelijk ook buiten de feestdagen veel kanten mee op
Je zegt zelf geen webshop maar je zou toch eens op marktplaats kunnen kijken. Hier kan je budget shoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de Primark eens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of Zara, de Sting, evt Wonder Woman, Primark idd, Bershka...

Toegevoegd na 13 uur:
Kom bij de Primark wel vroeg, anders is het een grote puinhoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je echt rood (zoals een pak van de kerstman) bedoeld, bij h&m en bij verkleedwinkels

als je een jurk voor bv een feest bedoeld, ook H&M, C&A, V&D, zara, coolcat, sting (beetje duur, maar goed zoeken).

hele goedkope (maar ook wel mooie) zijn er bij primark, maar dit ligt in rotterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding