Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat sommige mensen zonder gebruik van deo of parfums van nature heel erg lekker ruiken?

Als ik zelf eens een dagje geen deo gebruik ruik ik echt niet zo lekker meer na een paar uur. Ondanks dat ik me echt wel elke dag was en lichaamshaar verwijder. Maar weet dat vb mijn moeder altijd lekker rook ondanks dat ze geen deo gebruikte.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik krijg ook vaak te horen wat ruik je lekker, wat heb je op, maar ik heb niks op ik denk zelf dat het mijn was is wat zo lekker ruikt en dat ze denken dat ik het ben.
ok ben ik dan ook wel weer, maar mijn kleding ruikt dus zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

sommige mensen zweten veel en dat ruik je , sommige mensen die zweten minder snel , dan houd je gewoon de geur die je gebruikt had van het douchen met shampoo, die geur ruikt lekker en blijft ook voor een geruime tijd, het licht eraan hou vaak je moeder douchte ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De één zweet meer dan de ander en de één staat vaker onder de douche dan de ander.
Ook de geur van zweet kan heel veel afwijken en dat kan weer komen door wat je eet. Kruiden en knoflook kunnen bv. de geur al beïnvloeden.
Maar er zijn ook mensen die een heerlijk luchtje opdoen en dan kan het zijn dat die heerlijke geur overheerst ten opzichte van de lichaamsgeur.
Douche of badschuim alleen kunnen ook een heerlijke geur aan je vel geven en dat kan dan heerlijk en zacht geurend de hele dag om je heen hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan wat je eet. Van o.a. veel knoflook, kruiden, sommige medicijnen, drank of drugs kan je aardig gaan stinken.Drink veel water en vermijd zoveel mogelijk deze producten. Een gezonde levensstijl doet wonderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zweet bevat feromonen, hier moet je in theorie opgewonden van raken en lekker vinden ruiken.
Mensen maken meer feromonen aan als ze verliefd zijn.
Je kan ook aan een geur gewend raken, waardoor je hem minder ruikt, b.v. de geur van je moeder.
Maar het zal hoofdzakelijk met voeding en reiniging van het lichaam te maken hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding