Bestaat er een bepaalde benaming voor getallen, waarvan alle cijfers hetzelfde zijn?

Zoals: 11, 666, 4444 etc.

Toegevoegd na 4 dagen:
Iedereen bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
1K
fremar
13 jaar geleden
na enige zoektocht nog geen benaming gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch bedankt! :)

Antwoorden (3)

heten dat geen Meestergetallen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan een Meestergetal zijn, maar 11:11 is dat ook.
Het kan ook een herrijzenisgetal zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan,dit gaat over de meestergetallen,niet ge getallen die jij opgeeft,die zijn in mijn opinie gewoon elf, zeshonderdzesenzestig en vierduizend vierhonderd vierenveertig.
Numerologie
Meestergetallen
Meestergetallen zijn krachtige getallen. Je moet er iets mee doen als je op deze aarde bent.

11/2
Uranus
De 11 is tweemaal mentaal sterk, dadenkracht, dubbele vader, krachtig.
Eerste helft van je leven door de Twee door de twijfel heenleven en groeien in de dubbele Een.
Zeer dynamisch, intuïtief.
Zonder twijfel iets neerzetten. Trendsetter, vernieuwend, electrificerend.

22/4
De Genezer.
Eerst zit je in de 4, en later in dubbele Twee. Vier staat voor perfectie. 22 Staat voor invoelen met mensen. Eigenlijk durven ze niet. Het komt voor dat ze in de 4 blijven zitten, dat ze langs de kant blijven staan.

33/6
Pluto
Staat voor het Zijn. Dit zijn dé adviseurs, worden omhooggetild. Komen met macht en onmacht in aanraking en manipulatie. Vooral vrouwen geven hun macht af. Mannen zijn meer de goeroe’s, ze hebben de macht en gebruiken die. Het zijn wel fijne mensen.
Je bent goed op jouw gebied. Je kunt het niet gebruiken als je niet weet wat je moet doen, waar het om gaat.
Eerste helft van je leven zit je in de 6. In de tweede helft groei je in de dubbel Drie.
Je voelt de kracht wel, maar je durft het niet te gebruiken.
Zes staat voor huis, bewustwording.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant!