Hoe groot is de kans om miljonair te worden door loterijen?

Als ik mijn kansen wil vergroten en spreiden, kan ik aan alle loterijen meespelen. Hoe groot is de kans dat ik een grote prijs win?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wiskunde
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze/hij wil aan ALLE loterijen meespelen. dat kost een vermogen, daarmee maak je alleen anderen miljonair.

Het beste antwoord

Weet je wat, we testen het gewoon uit!

Elke klik op de link hieronder komt overeen met de aankoop van 1 staatslot en kost je 13 euro.
Ik vertel je direct of je gewonnen hebt. Jij houdt zelf de score bij.
We rekenen naderhand af.

Daar gaan we....

Link ----> DOE MIJ MAAR ZO'N LOT

Klik

Gespeeld en.... verloren
Ik krijg 13 euro van je

Link---->GEEF ME EEN NIEUW LOT

Klik

De snelheid waarmee je op de knop klikt is omgekeerd evenredig aan de snelheid waarmee het kwartje bij je valt ... ik ontvang 13 euro

Link ----> GEEF ME EEN NIEUW LOT/ BEKIJK 'T MAAR

Klik

Een breed grijnzende minister van Finacieen tegen een partij genoot:
" In feite is die hele staatsloterij gewoon een extra belastingheffing voor mensen die slecht zijn in wiskunde"

Link ----> IK SNAP 'T NIET

Klik

Elke klik op de link hieronder komt overeen met de aankoop van 1 staatslot en kost je 13 euro.
Ik vertel je direct of je gewonnen hebt. Jij houdt zelf de score bij.
We rekenen naderhand af.

etc etc

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Net zo groot als de kans dat je door de tram wordt aangereden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus een vrij grote kans, als je bv. in R'dam, A'dam, Den Haag, etc.... woont.
Woon je bv. in Almelo, tja, dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Never nooit dus, want in mijn stad rijden geen trams en ik kom maar af en toe in Den Haag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde net zeggen. Over een tram spoor rijden handrem erop en wachten maar.
Ongeveer zo groot! Zie bron!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kans is niet groot.

De kans dat je directeur wordt over 10 jaar, is vele malen groter. En dat betaalt ook goed. Maar daar moet je voor werken...
14 jaar geleden
Uit een onderzoek van de consumentenbond is gebleken dat:

Bij de Staatsloterij is de kans 1 op 10 miljoen, bij de Lotto 1 op 49 miljoen en bij de Postcodeloterij 1 op 100 miljoen. De Sponsor Bingoloterij kwam niet verder dan 1 op 345 miljard.

Het onderzoek stamt al wel uit 2002,dus ik denk dat de kansen (gezien het aantal toenemende deelnemers) weer een stuk kleiner is geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de kans,dat ik morgenochtend wakker word als 25 jarige heel wat groter is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de kans dat je een hartaanval over 10 min krijgt is zelfs 4 keer groter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stort iedere maand het bedrag dat je aan loten uit wilt geven op een spaarrekening. Zo win je iedere maand "eigen geld" en dat gaat een stuk sneller.

overigens, als je in geluk gelooft, heb je aan het éénmalig kopen van één lot genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat je door loterijen miljonair wordt is omgekeerd evenredig aan de kans dat de directeur van de staatsloterij een bonus krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je rationeel nadenkt, eigenlijk te klein om een lot te kopen.
Stel: een combinatie van 2 letters en 6 cijfers om de hoofdprijs te winnen: 2^26*9^6 = 67.6 miljoen dus een kans van 1 /67.000.000. Heel klein dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klein.
helaas, klein.
echter: meespelen in diverse loterijen geeft kansen! zeker wel, maar een grote prijs winnen is een andere zaak. die kans is klein. however: win! wat er te winnen valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja als die kans groot was dan waren we nu allemaal miljonair ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna nul procent of nog minder, geef het geld maar aan een goed doel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we nou eens allemaal in onze familie- kennissen- en vriendenkring gaan vragen of er iemand tussen zit die de loterij heeft gewonnen, en dan heb ik het niet over de paasloterij van de plaatselijke klaverjasclub, dat hier kortsluiten met elkaar, vragen of de moderators in de gaten houden of er 'peeps' mee loeren van de belastingdienst en deze te weren uit dit topic, dan maken we die kansberekening mise en place, onder de dubbele streep. Deal?

Okee ik ken geen loterij-miljonair, wel miljonairs die door eerlijk keihard werken zulks zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat je de hoofdprijs wint bij de loterij is kleiner dan dat er een vliegtuig in je tuin land!

heeeeeeeeeeel klein dus of je moet een hele grote tuin hebben die breed genoeg is voor een landingsbaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen punt zero aan. Je verdient meer als je gewoon geen lot koopt. Dan heb je gelijk de eerste winst te pakken.