Hoe kan je met je GR (Ti 84-plus) bij de F2 komen( alpha -> window)?

deze functie werkt niet bij mij? Bij de f2 knop kan je namelijk erg gemakkelijk logaritme invoeren

Toegevoegd na 22 uur:
Ik kan ook geen logbase vinden in mijn catalog.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wiskunde
1.7K

Het beste antwoord

Ik heb precies hetzelfde model en ik heb dit probleem niet. Je doet inderdaad alpha+window en dan kies je de 5e optie om een logaritme in te voeren.
Als dit niet werkt kun je nog altijd de combinatie 2nd+0. Dan kom je bij catalog en kun je bij de L de Logbase vinden, wat je nodig hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgens mij heb ik dan nog een versie voor die van jou (die van mij is nu 8 jaar oud denk ik), bij catalog zie ik ook nergens de logbase staan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!