Hoeveel liter water verbruik ik p.m ?

Ik heb een eindafrekening van Vitens ontvangen, waar zowieso al niet veel van klopt(klantnummer, periode en vele andere dingen), maar nu beweert Vitens met die eindafrekening dat ik in een periode van 5 maanden(15 sept/09 feb.) 292m3 water heb verbruikt! Dit is natuurlijk niet mogelijk, maar is er hier even een wizz die voor mij wil uitrekenen hoeveel liter dat per dag zou zijn? ik ben niet zo wiskundig ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wiskunde
1K

Het beste antwoord

1m³ water is 1000 Liter.
292 m³ op 5 maand = 58,4m³ per maand, dus delen door 30 dagen (geschat) dan geeft dat 1,946 m³ dus 1946 liter per dan en dat is VEEL.
Kijk maar eens naar de afbeelding over een gemiddeld verbruik per dag en per persoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1973 liter per dag, en dat is best veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wauw, dankjewel!
Inderdaad heeeeeel veel, en datmet een boiler van 80l (we hadden niet langer dan 15min. warm water.
Moet toch maar even met Vitens om de tafel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de winter zal je een eventuele tuin geen water geven, dan kan eigenlijk alleen een lek dit verbruik verklaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook een verwisseling met een andere klant of bewoner in hetzelfde pand zijn of een onjuiste meteropname.