Waar kan ik uitwerkingen vinden van Getal En Ruimte 3 vwo en dan de editie van 2011?

Heb overal gezocht, maar tevergeefs..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wiskunde
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 'overal' gezocht hebt, zijn ze er blijkbaar niet :) (de vraag is eerder gesteld, staat daar geen antwoord?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil het ook graag weten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier stonden vorig jaar de uitwerkingen nog op... Je hebt er nu niet zoveel aan, maar misschien komen ze er wel weer op? Want het gaat wel over vwo3. Bronnen:
- http://www.schnk.nl/uitwerkingen.html

Antwoorden (2)

Ik weet niet onmiddelijk wat je bedoeld met getal en ruimte drie, maar ik vind op de site van vwo alleen de oplossingen van dit jaar, maar op de site (zie bron), het is een forum waarop alles staat in verband met Vragen en zo ook de antwoorden vind je hier terug
Op de tweede link vind je de antwoorden van ronde 1
(die zijn:

AEABB
EACEA
DEBCA
DDACB
DDDBC
BEDAC)

Als je het nog niet zou vinden of het niet de juiste zijn, kan je nog altijd een vraag starten op dat forum, ik weet wel niet of er veel mensen actief zijn daar, maar het is het proberen waart! (:

Hopelijk heb je hier iets aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hieronder zie je een site, deze gebruik ik altijd als ik uitwerkingen nodig heb. Misschien heb je er iets aan ;)