2^7

(2*2*2*2*2*2*2)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat log_2 (128) = 7
2 4 8 16 32 64 128 dus: twee tot de zevende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij moeilijkere vragen kan je het met je rekenmachine doen: in dat geval moet je log(128)/log(2) intypen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je wortel(128) invoert op een rekenmachine, krijg je hier het antwoord van. je kan ook gewoon 128 delen door 2, en het antwoord daarvan is de macht/exponent

Toegevoegd na 46 seconden:
delen door 2, net zo vaak je niet verder kan, omdat het dan geen heel getal meer is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, nee en nee.