Vroeger kreeg ik wiskunde onderwijs via de boeken van Hillen. Bijvoorbeeld: Analytische Meetkunde

Vragen: Volledige naam van de schrijver? titels uit de serie? Zijn ze nog te koop tweedehands?
Tot wanneer zijn ze gebruikt?

Ik herinner mij de titels gedeeltelijk:
Analytische meetkunde,
Goniometrie,
differentieren en integreren.
Ik vond die boeken zo goed, dat ik met gemak een 9 voor wiskunde haalde op mijn eindlijst HBS-B. Gelukkig bestond de Freudenthal mafia nog niet,want dan was ik zeker gezakt.
Goeie ouwe tijd!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wiskunde

Antwoorden (1)

Voor deze boeken zou ik gaan kijken bij de slegte, hier hebben ze heel veel 2e hands boeken. waarschijnlijk ook het door jou bedoelde boek.