Wat voor dingen/spullen etc.. kan je het best fotograferen. als je in de foto evenwijdige/loodrechte lijnen wil hebben?

Ik ben bezig met een schoolproject met evenwijdige-en-loodrechte lijnen. Ik moet buiten foto's maken van dingen waarin evenwijdige lijnen voorkomen. Wat kan ik het beste fotograferen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Spoorrails, rijstroken, zendmasten, flatgebouwen, luxaflex, etc. etc.

Een flatgebouw heeft genoeg evenwijdige lijnen.

het spoor, een centrale verwarming Toegevoegd na 8 minuten: een bagagedrager van een fiets, een schutting, tuinhek

spoorweg, hoogspanningsmasten, snelweg bomen in een laan Toegevoegd na 1 minuut: Ik zie dat je ook ajax noemt. stoelen op een tribune misschien

Een Luikse wafel Toegevoegd na 8 minuten: zo dan.

Een weg met een horizon erachter; een weg en/of horizon met populieren erlangs; een skyline van een grote stad met flinke kantoorgebouwen. Een hek met tralies of een rooster. Een putdeksel. Je vingertop in de buitenlucht (de lijnen van je vingerafdruk). Als je mazzel hebt: ijsbloemen op een ruit. Een snelweg in het donker, met lichtsporen van de auto's. Een bakstenen muur of een gevel met beplating. Ga naar buiten en kijk om je heen.... Overal zijn lijnen te vinden. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100