wat is de benaming voor miljoen tot de 3e macht, dus 1.000.000.000.000.000.000 in het engels?

Triljoen kent geen engelse wiki, maar trillion betekent iets anders, namelijk 1000 × 1000 tot de 3rde macht, dus een biljoen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...million untill the third power...
:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat me raden: google vertalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...nou eigenlijk niet haha. Op m'n werk hebben we een vertaal tic....zoals Jeroen from the tree, Henk Westpants, So goes that, enzovoort...
Vandaar.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de amerikanen en europeanen verschillen bij dit getal van mening.

waarschijnlijk bedoel je een 'Quintillion'

zie http://en.wikipedia.org/wiki/Names_of_large_numbers