hoeveel nullen heeft het getal van graham

het getal van graham is een groot getal.dat weet ik,maar hoeveel nullen heeft dat getal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
4.8K

Het beste antwoord

Het aantal cijfers van Grahams getal is veel groter dan het aantal atomen in het heelal, en dat is zacht uitgedrukt. Dus zelfs als iemand het antwoord op jouw vraag zou weten, dan kan die het onmogelijk opschrijven.
Dus als je een antwoord krijgt op deze vraag, geloof het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die vraag is niet te beantwoorden, dat weet niemand. Het getal van Graham is zo onmetelijk groot, dat heeft nog geen mens of geen computer helemaal kennen berekenen. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Getal_van_Graham

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, KUNNEN berekenen.
Dat was een "slip of the finger", zal ik maar zeggen.