Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik het Graph beeld van mijn Grafische Rekenmachine (TI84+) helemaal zwart?

Hoe maak ik (gewoon voor de lol tijdens een saaie les) het beeld van mijn GR helemaal zwart? Met welke formule? Ik bedoel het basisscherm (Xmin=-10, Xmax=10, Xscl=1, Ymin=-10, Ymax=10 en Xscl=1). Met de formule: Y1=99999999cos(9999999X) maak je het hele linkergedeelte al zwart, maar weet iemand (het liefst 1) formule om het gehele scherm zwart te maken? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaah, dit is me ooit gelukt. Kzal even voor je kijken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Door eerst op 2nd te drukken en daarna op het bovenste pijltje, en dat dan een paar keer achter elkaar.
Naar beneden is lichter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag zou ik nog de formule weten, maar in iedergeval bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet helaas de formule niet, maar alsjeblieft ;)
mischien werkt het als je deze formule helemaal doet maar dan met ´(-)´ dit knopje ervoor. of verander de cos naar een tan of een sis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee sorry, dit werkt niet. Iemand nog?
Er zit ook een tekenfunctie op de grafische rekenmachine. Dan druk je 2nd en dan PRGM. Hiermee kan je lijnen neerzetten in het Graph-veld en zo kan je gemakkelijk het hele scherm volmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding