Hoe kan ik snel en effectief leren voor mij wiskunde so morgen? Hoe kan je uberhaupt leren voor wiskunde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
4.8K

Het beste antwoord

Heel veel oefenen en zorgen dat je het snapt
Maar als je het nú nog moet leren en je hebt de so voor morgen dan moet je in ieder geval van goede vraag af gaan
En heel hard gaan leren
En als je het dan nog niet weet kan je altijd nog de belangerijke dingen op je pols of tussen je vingers schrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Sommen maken! Geloof me! Dan heb je morgen sowieso een voldoende!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas geen beschikking tot mijn sommen, wiskundeboek kwijt:(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je de sommen niet online opzoeken? Zoek eens op de naam van je methode en 'opgaven' met google, dan vind je ze zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lenen van iemand?
Oefenen oefenen en nog meer oefenen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ipod wegleggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik geneens. Ik ben niet één van die nieuwe gebruikers met iPod/iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij wel.
Als je wilt leren voor wiskunde had je eigenlijk eerder dan een dag van tevoren moeten beginnen... Zorg dat je altijd je huiswerk maakt en begin een paar dagen voor het proefwerk met alle moeilijke sommen en de diagnostische toets te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De moeilijkste vragen maken, als je die niet begrijpt de theorie goed doorlezen. Als je het daarna nog niet begrijpt aan iemand uitleg vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is mijn wiskundeboek weg:(
Door op te letten in de les, je huiswerk te maken, te oefenen, te automatiseren, formules kennen, etc.
Bij andere vakken is het erg prettig om te mindmappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is mindmappen:$?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier maar even; http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/persoonlijke-ontwikkeling/hoe-maak-ik-een-mind-map http://nl.wikipedia.org/wiki/Mindmap
Das balen! Ik heb morgen topografie, en ik moet ook nog leren. Ik weet niet wat voor opdrachten het zijn in jouw toets, maar herhalen en opschrijven is belangrijk! En probeer regels uit je hoofd te leren!

64 fan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samenvatting doorlezen.
Daarna diagnosiche toets maken.
En daarna de herhaling.
Als er dan nog sommige sommen niet lukken die dan herhalen.
Veel succes!