Wat is het belang van de theorieën van Einstein heden ten dage?

Hallo,
Ik moet een werkstuk maken over Albert Einstein en heb hierin het hoofdstuk: Wat hebben we vandaag de dag aan Einsteins theorieën?
Ik weet wel waar hij grondlegger van is, maar op welke manier hebben zijn theorieën invloed gehad op de mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rest heb ik ook zelf opgezocht, alleen ik kon maar geen site vinden waar duidelijk stond vermeld wat we vandaag de dag aan zijn theorieën hebben.

Het beste antwoord

Ik denk dat je hier http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.einsteinjahr.de%2Fpage_37.html wel wat aan hebt in dit hoofdstuk.
Je moet hem wel even door de Google translator halen en dan de zinnen wat beter neerzetten, maar dan heb je zeker iets nuttigs! Succes ermee in iede geval. :)

"Zijn ideeën blijven van kracht zijn zelfs vandaag de dag

Zonder dat we het beseffen, stuiten we op Albert Einstein in verschillende gebieden van het dagelijks leven.
Het GPS-systeem in onze auto's leidt ons veilig door het verkeer. Onze aankopen in de supermarkt zijn geregistreerd door een scanner kassa. En we namen onze nieuwste vakantiekiekjes onze nieuwe digitale camera te gebruiken. "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lees zijn theorieën, vertaal die zo veel mogelijk naar hedendaagse situaties, en kijk welke impact JIJ denkt (wat dat is ongetwijfeld de opdracht) dat zijn theorieën heden ten dage nog hebben.