een actueel persbericht ivm industrie of bedrijven?

weet iemand een goeie voorbeeld van een actueel persbericht ivm industrie of bedrijven...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

DETROIT - De Amerikaanse autofabrikant Ford Motor heeft in het derde kwartaal een nettowinst behaald van 1,69 miljard dollar (circa 1,2 miljard euro), de hoogste winst van het concern ooit. In dezelfde periode een jaar eerder boekte Ford een winst van 997 miljoen dollar.

© AutoweekDe winstsprong overtrof de verwachtingen van analisten en is vooral te danken aan de introductie van nieuwe modellen. Ook de financieringstak Ford Credit droeg bij aan de winst. Op alle markten wereldwijd wist het concern weer zwarte cijfers te schrijven, behalve in Europa.

De omzet daalde in het derde kwartaal met 4,3 procent tot 29 miljard dollar. De verkoopcijfers van Volvo Cars in 2009 buiten beschouwing gelaten, zou de totale omzet met 1,7 miljard dollar zijn toegenomen.

Ford, na General Motors de grootste Amerikaanse autofabrikant, had de verkoop van het onderdeel Volvo aan het Chinese Geely afgelopen zomer afgerond.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van welke site heb je dit gehaald..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat bij bronnen, onder mijn antwoord. nu.nl

Andere antwoorden (1)

Zoiets: 'Den Haag krijgt financieel tribunaal....'