Ja alles is al gebeurd, behalve de toekomst, die moet nog gebeuren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor...

Ik moet nog 37 worden. En dan 38 en dan 39 en dan etc. etc. etc...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je dat worden of hoop je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was van plan om 96 jaar oud te worden. Dus dan is dat wel een vereiste ja...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen de tijd dat je 96 bent, wordt men gemiddeld 130.
Ja, ik denk dat alles al gebeurD is. 'Tis beurt' is ook een hele bekende uitdrukking en voor sommigen heet dat 'déjà vu'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Je gaat nog taallessen nemen. Dat is nog niet gebeurd.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Netjes verwoord. Dus +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...of hij had niet opgelet tijdens de lessen.
Ja..., dat dacht ik tenminste!
Tot het moment dat ik vliegtuigen de twintowers in zag vliegen..........!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar ik ga niet opnoemen wat er voor mij moet nog gebeuren. Laat staan voor de rest van de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, in onze ruimtetijd nog niet.
Morgen gebeurd de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna...
en dat blijft zo:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, elke dag opnieuw gebeuren nieuwe dingen.

The only thing constant in life is change.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het voltooid deelwoord moet nog worden uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er komen altijd weer nieuwe produkten op de markt, dus nee, niet alles is al verpatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De geschiedenis herhaalt zich niet, de geschiedenis rijmt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als!!! het heelal oneindig is, stel dat dat is, dan is alles al gebeurt er is zelf een tweede aarde waar jij ook bent, er zou theoretisch gezien zelfs een planeet van pindakaas kunnen zijn. (is dat wel zeer onwaarschijnlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Avian;

Nee, in mijn leven zeker nog niet. Niet dat ik alles ook wil zien gebeuren, maar er zijn nog wel wat dingen die ik best wel eens zou willen ervaren.